Transport

Livrare GRATUITĂ de la 250 lei
Expediere imediată La noi nu trebuie să așteptați câteva zile pentru a vă procesa comanda.
Livrare în 24 de ore Valabil pentru comenzile primite până la ora 12:15 într-o zi lucrătoare (cu livrare prin FAN courier).

Livrare

Livrare prin curier CARGUS
Afișați mai multe
15 lei

Curierul CARGUS livrează în timpul programului normal de lucru, între orele 8:00-18:00. Aceștia au la dispoziție 2 încercări de livrare a coletului, apoi coletul rămâne timp de 5 zile la unitatea/punctul de preluare de unde clientul îl poate ridica. Vă rugăm să includeți în comandă adresa la care veți sta în timpul livrării coletului, pentru a evita să nu primiți coletul. Curierul vă va suna înainte de livrare.  

Coletul poate fi redirecționat:

  • La o altă adresă (va fi emisă o nouă etichetă AWB, aceasta fiind supusă unui cost plătit de client).
  • La punctul de preluare (găsiți lista - www.cargus.ro și clientul îl poate redirecționa din aplicația mobilă Cargus)/ mai multe informații aici: www.cargus.ro
  • La adresa sucursalei noastre.

În ziua livrării, puteți verifica detaliile livrării cu CARGUS, apelând serviciul clienți (021 9330 | 021 9282). Veți fi întotdeauna identificat prin numărul de colet. În cazul în care apar complicații la livrare, apelați întotdeauna acest număr de telefon.

Livrare prin FAN courier
Afișați mai multe
19 lei

FAN courier livrează în timpul programului normal de lucru, între orele 9:00-17:00. De obicei, aceștia au la dispoziție 3 încercări pentru a livra coletul. Vă rugăm să introduceți în comandă adresa la care veți sta în timpul orelor de lucru. Curierul vă va suna înainte de livrare. Dacă coletul este cu plată ramburs, puteți plăti curierului suma de ramburs în numerar sau cu cardul.

În ziua livrării puteți verifica detaliile livrării la Serviciul Clienți FAN (021 9336). Veți fi identificat întotdeauna după numărul de colet. În caz de complicații la livrare, apelați întotdeauna acest număr de telefon.

Coletele care nu pot fi livrate sunt depozitate la depozitul FAN courier timp de maximum 7 zile. Acestea sunt apoi returnate la adresa magazinului electronic ca fiind nerevendicate.

Livrare la un punct de distribuire Packeta
Afișați mai multe
15 lei

Îți vei ridica coletul de la sucursala Packeta aleasă de tine. Poți alege oricare dintre punctele de predare. Cel mai convenabil este să alegeți punctul de distribuire cel mai apropiat de dumneavoastră. Vă vom informa prin SMS că expedierea dvs. a fost primită la punctul de predare-primire preselectat și veți primi un cod PIN pe care trebuie să-l păstrați pentru predarea expedierii.

Plata la livrare se poate face în numerar sau cu cardul, în funcție de punctul de distribuție pe care l-ați ales. Forma de plată vă va fi comunicată printr-un mesaj text. Prin urmare, în cazul în care opțiunea de plată numai în numerar va fi o opțiune, vă rugăm să aveți la dispoziție în avans numerar pentru plata transportului.

De asemenea, în mesajul SMS vi se va indica ora la care transportul va fi depus la punctul de distribuție. În cazul în care nu puteți să vă ridicați coletul în perioada de depozitare, vă rugăm să anunțați telefonic punctul de distribuție ales de dvs. și acesta va prelungi termenul de comun acord. Alternativ, puteți prelungi singur termenul în aplicația mobilă Packeta. Puteți verifica rapid coletul la punctul de distribuire pentru a vă asigura că bunurile au ajuns în siguranță, iar dacă bunurile sunt deteriorate, le puteți returna imediat.

Modalități de plată

Plata la livrare
Afișați mai multe

Plata în numerar sau cu cardul de credit la primirea transportului. Această metodă de plată este supusă unui comision. Comanda va fi procesată imediat.

Plata cu cardul
Afișați mai multe

Plata cu cardul este cea mai frecvent utilizată metodă de plată. Portalul de plată Comgate acceptă cardurile Visa, Visa Electron, Mastercard și Maestro. Odată ce plata a fost aprobată, atât vânzătorul, cât și clientul sunt imediat informați că plata a fost efectuată, iar bunurile comandate pot fi trimise imediat.

În momentul plății, introduceți numărul cardului dumneavoastră, data de expirare a cardului și codul CVC de pe spatele cardului în mediul online securizat al portalului de plată ComGate. Datele sunt criptate și sunt cât se poate de sigure. Faceți clic pe Plătiți. Autorizați plata și ați terminat.

În cazul în care aveți complicații cu plata prin card, vă rugăm să contactați compania care operează portalul de plată:

ComGate Payments, a.s. Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, Republica Cehă E-mail: platby-podpora@comgate.cz Tel: +420 228 224 267

Apple Pay
Afișați mai multe

Plată ușoară cu cardul pe dispozitivele Apple. Comanda dvs. va fi procesată imediat.

GooglePay
Afișați mai multe

Plată ușoară cu un card stocat în contul dumneavoastră Google. Comanda dvs. va fi procesată imediat.

Prin transfer bancar
Afișați mai multe

După finalizarea comenzii, veți primi detaliile pentru efectuarea unui transfer bancar manual clasic în contul nostru. Cu această metodă de plată, este posibil ca, coletul să nu fie trimis imediat, deoarece trebuie să aștepte ca plata efectuată de dvs. să fie creditată în contul nostru.

 

Întrebări frecvente despre transport

Cum voi putea urmări transportul meu?

Odată ce comanda dvs. este procesată, vă vom trimite un e-mail cu un link direct către o pagină de urmărire foarte clară, unde veți găsi toate informațiile necesare și actualizate în permanență despre expedierea dvs.

Mă va suna curierul?

Ja, wenn Sie die Lieferung per Kurier und nicht an eine Abgabestelle gewählt haben, ruft der Da, dacă ați ales livrarea prin curierat și nu la un punct de livrare, curierul vă va suna înainte ca pachetul să fie livrat. Curierul vă va livra apoi coletul la adresa pe care ați furnizat-o pentru livrare.

Livrarea are loc în timpul orelor normale de lucru. Curierul trebuie să răspundă la telefon, în caz contrar livrarea coletului este complicată și există riscul ca acesta să nu fie acceptat și să ne fie returnat. Uneori, curierul va depune coletul la cel mai apropiat punct de expediere al transportatorului dacă nu reușește să ajungă la dumneavoastră.

Ce se întâmplă dacă coletul sau bunurile sunt deteriorate?

Dacă coletul este deteriorat din exterior, nu îl acceptați și anunțați-ne că a fost deteriorat, de exemplu, sunându-ne la 0332 228 135 (8:00-16:30). Dacă ați primit un colet și, după ce l-ați deschis, constatați că un produs este deteriorat, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la adresa info@giovaniparfumuri.ro și să atașați fotografii ale coletului sau ale produsului deteriorat în atașamentul e-mailului. Vom avea grijă să rezolvăm situația spre satisfacția dvs. și produsul deteriorat va fi înlocuit cu un cadou suplimentar.

Ce se întâmplă dacă expedierea este întârziată?

Verificați mișcarea expedierii (tracking). Veți găsi link-ul de urmărire în e-mailul de expediere al livrării , de exemplu. Iar dacă întârzierea persistă, vă rugăm să ne contactați prin telefon la 0332 228 135 (8:00-16:30) sau prin e-mail la info@giovaniparfumuri.ro. Vom verifica situația și o vom rezolva, astfel încât să aveți transportul acasă cât mai curând posibil.