Transport

 

Cargus courier Livrare prin FAN curier

Livrare la un punct de livrare Packeta

Livrare prin FAN courier

Livrare prin FAN courier

Livrare la un punct de livrare Packeta

Preț: 15 lei

Livrare GRATUITĂ de la 250 lei

Preț: 19 lei

Livrare GRATUITĂ de la 250 lei

Preț: 15 lei

Livrare GRATUITĂ de la 250 lei

 

Livrăm în termen de 24 de ore. Valabil pentru comenzile cu livrare prin FAN courier primite până la ora 12:15 într-o zi lucrătoare (cu livrare în ziua lucrătoare următoare).

 

Metode de transport

 

Livrare prin curier CARGUS

Curierul CARGUS livrează în timpul programului normal de lucru, între orele 8:00-18:00. Aceștia au la dispoziție 2 încercări de livrare a coletului, apoi coletul rămâne timp de 5 zile la unitatea/punctul de preluare de unde clientul îl poate ridica. Vă rugăm să includeți în comandă adresa la care veți sta în timpul livrării coletului, pentru a evita să nu primiți coletul. Curierul vă va suna înainte de livrare. 

Coletul poate fi redirecționat: 

În ziua livrării, puteți verifica detaliile livrării cu CARGUS, apelând serviciul clienți (021 9330 | 021 9282). Veți fi întotdeauna identificat prin numărul de colet. În cazul în care apar complicații la livrare, apelați întotdeauna acest număr de telefon.

 

Livrare prin FAN courier

FAN courier livrează în timpul programului normal de lucru, între orele 9:00-17:00. De obicei, aceștia au la dispoziție 3 încercări pentru a livra coletul. Vă rugăm să introduceți în comandă adresa la care veți sta în timpul orelor de lucru. Curierul vă va suna înainte de livrare. Dacă coletul este cu plată ramburs, puteți plăti curierului suma de ramburs în numerar sau cu cardul.

În ziua livrării , puteți verifica detaliile livrării la Serviciul Clienți FAN (021 9336). Veți fi identificat întotdeauna după numărul de colet. În caz de complicații la livrare, apelați întotdeauna acest număr de telefon.

Coletele care nu pot fi livrate sunt depozitate la depozitul FAN courier timp de maximum 7 zile. Acestea sunt apoi returnate la adresa magazinului electronic ca fiind nerevendicate.

 

Livrare la un punct de distribuire Packeta

Îți vei ridica coletul de la sucursala Packeta aleasă de tine. Poți alege oricare dintre punctele de predare. Cel mai convenabil este să alegeți punctul de distribuire cel mai apropiat de dumneavoastră. Vă vom informa prin SMS că expedierea dvs. a fost primită la punctul de predare-primire preselectat și veți primi un cod PIN pe care trebuie să-l păstrați pentru predarea expedierii.

Plata la livrare se poate face în numerar sau cu cardul, în funcție de punctul de distribuție pe care l-ați ales. Forma de plată vă va fi comunicată printr-un mesaj text. Prin urmare, în cazul în care opțiunea de plată numai în numerar va fi o opțiune, vă rugăm să aveți la dispoziție în avans numerar pentru plata transportului.

De asemenea, în mesajul SMS vi se va indica ora la care transportul va fi depus la punctul de distribuție. În cazul în care nu puteți să vă ridicați coletul în perioada de depozitare, vă rugăm să anunțați telefonic punctul de distribuție ales de dvs. și acesta va prelungi termenul de comun acord. Alternativ, puteți prelungi singur termenul în aplicația mobilă Packeta. Puteți verifica rapid coletul la punctul de distribuire pentru a vă asigura că bunurile au ajuns în siguranță, iar dacă bunurile sunt deteriorate, le puteți returna imediat.

 

 

Modalități de plată

 

Plata la livrare

Plata în numerar sau cu cardul de credit la primirea transportului. Această metodă de plată este supusă unui comision. Comanda va fi procesată imediat.

 

Plata cu cardul

Plata cu cardul este cea mai frecvent utilizată metodă de plată. Portalul de plată Comgate acceptă cardurile Visa, Visa Electron, Mastercard și Maestro. Odată ce plata a fost aprobată, atât vânzătorul, cât și clientul sunt imediat informați că plata a fost efectuată, iar bunurile comandate pot fi trimise imediat.

În momentul plății, introduceți numărul cardului dumneavoastră, data de expirare a cardului și codul CVC de pe spatele cardului în mediul online securizat al portalului de plată ComGate. Datele sunt criptate și sunt cât se poate de sigure. Faceți clic pe Plătiți. Autorizați plata și ați terminat.

În cazul în care aveți complicații cu plata prin card, vă rugăm să contactați compania care operează portalul de plată:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové, Republica Cehă
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

 

Apple Pay

Plată ușoară cu cardul pe dispozitivele Apple. Comanda dvs. va fi procesată imediat.

 

Google Pay

Plată ușoară cu un card stocat în contul dumneavoastră Google. Comanda dvs. va fi procesată imediat.

 

Prin transfer bancar

După finalizarea comenzii, veți primi detaliile pentru efectuarea unui transfer bancar manual clasic în contul nostru. Cu această metodă de plată, este posibil ca, coletul să nu fie trimis imediat, deoarece trebuie să aștepte ca plata efectuată de dvs. să fie creditată în contul nostru.